Translation

Exchange Rates

June 14, 2022


American Dollar 3.446 0.17%
Euro 3.594 -0.13%
Jordanian Dinar 4.860 0.17%
British Pound 4.172 -0.51%
Swiss Franc 3.466 0.12%
100 Japanese Yen 2.567 0.40%

Data courtesy of Bank of Israes

מובילים אקלים סביבתי חדש

editorial board, 26/8/2009

יותר ויותר בתי ספר ברחבי הארץ משתתפים בתכניות חינוך סביבתי של החברה להגנת הטבע. רוצים גם? אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לעשרות אלפי מורים ותלמידים שכבר מובילים שינוי החברה להגנת הטבע מובילה את החינוך הסביבתי בישראל I החברה להגנת הטבע היא הארגון הסביבתי הגדול והותיק בישראל, הפועלת לקידום ערכי שמירת הטבע והסביבה באמצעות פעילות ציבורית וחינוכית. החברה להגנת הטבע מובילה את החינוך הסביבתי בישראל באמצעות התכנית 'ילדים מובילים שינוי' ומזמינה אתכם להצטרף לעשרות אלפי מורים ותלמידים שכבר מובילים שינוי: החינוך הוא לב העשייה של החברה להגנת הטבע I עם מאות מדריכים הפועלים במאות בתי ספר בכל רחבי הארץ בתכניות חינוך סביבתי, בפעילות קהילתית, בטיולים שנתיים, בהנחיית ביוטופים, בהשתלמויות מורים, בפרוייקטים חינוכיים כמו 'יופי של ישראל', 'בחירת הציפור הלאומית', 'לוקחים את המים בידיים' ועוד.

» פעילות חוץ כיתתית חוויתית I החינוך הסביבתי של החברה להגנת הטבע מגביר את הזיקה לסביבה הקרובה באמצעות פעילות רגשית ולמידה התנסותית וחקרנית.

» ניסיון וסמכות מקצועית I החברה להגנת הטבע מובילה את החינוך הסביבתי בישראל בשיתוף משרד החינוך, ראשי עיריות, מנהלי מחלקות חינוך, מפקחים, מנהלים ומורים.

» שיתוף צוות בית הספר I תכניות החינוך הסביבתי מתבצעות על ידי מדריכים מקצועיים בשיתוף צוות המורים, תוך ליווי והנחייה של החברה להגנת הטבע.

» העצמת בית הספר כמוביל חינוכי וקהילתי I בית ספר המשתתף בתכנית, מקדם חשיבה והתנהגות סביבתית תוך דיאלוג עם הקהילה, יוצר שינוי אמיתי וממצב את עצמו כמחנך אקטיבי ומוביל.

» עשייה בשיתוף הקהילה וההורים I התכנית מובילה את תלמידי ההווה להיות אזרחים פעילים ותורמים בעתיד. התכנית מטפחת אחריות ומחויבות אישית באמצעות עשייה פעילה למען הסביבה ובשיתוף הורים ותושבים בימי שיא.

איך זה עובד? בשיתוף צוות בית הספר תכניות החינוך הסביבתי מתבצעות על ידי מדריכים מקצועיים בשיתוף צוות המורים, תוך ליווי והנחיה של החברה להגנת הטבע. תכניות מתמשכות כוללות השתלמות מורים, מונות לפחות 10 מפגשים של 90 דקות ויום שיא בשיתוף ההורים. בנוסף, קיימות תכניות קצרות לקראת החזרה לבית הספר, לקראת סיום שנה, לחגים, ולציון ימים סביבתיים ישראלים ובינלאומיים, כולל מפגש השתלמות למורים, מספר מצומצם של מפגשי מדריך ויום שיא בשיתוף ההורים.

עולם התוכן שלנו I תכניות החינוך הסביבתי והחינוך לקיימות עוסקות במגוון נושאים סביתיים ובהתאמה לצרכי בית הספר. כל התכנים מותאמים לגיל התלמידים, מגן הילדים ועד התיכון. כל התכניות הינן רב תחומיות ומותאמות לתכני משרד החינוך.

כיתות א' I טבע בסביבה הקרובה כיתות ב' I הבית והאדם כיתות ג' I השכונה שלי כיתות ד' I שטים פתוחים ואימוץ אתר כיתות ה' I משאבים בסביבה כיתות ו' I תכנון וסביבה חטיבות ביניים ותיכון I שטחים פתוחים, טביעת הרגל האקולוגית, סטארט אפ סביבתי, צדק סביבתי ועוד.

אתם מוזמנים לגלות מה ממגוון התוכניות יממש הכי טוב את הפוטנציאל של בית ספרכם. אנחנו מבטיחים להתאים לכם את התכניות 'לפי מידה' כדי שבית הספר והקהילה ייהנו ביחד מהתוצרים. פירוט התכניות והרחבה על עולם התוכן שלנו