Translation

Exchange Rates

يونيو 14, 2022


דולר ארה"ב 3.446 0.17%
אירו 3.594 -0.13%
דינר ירדני 4.860 0.17%
ליש"ט 4.172 -0.51%
פרנק שוויצרי 3.466 0.12%
100 ין יפני 2.567 0.40%

Data courtesy of Bank of Israes

صدور العدد الأول من مجلة "الهواي-המאוורר"للخلية الطلابية-تضامن-

هيئة التحرير, 11/11/2009

חברות וחברי "סולידריות", ארגון סטודנטים פעילים לשינוי חברתי באוניברסיטת תל אביב, גאים להציג את הגיליון החדש של עיתון "המאוורר" – עיתון סטודנטיאלי אלטרנטיבי, במה פוליטית ותרבותית לסטודנטים שמאמינים באפשרות לשינוי חברתי שמאלי, ובחובה שלנו להיות חלק ממנו.

כקודמיו, גיליון זה של "המאוורר" משקף את תחומי הפעילות המגוונים בהם אנו מעורבים, בקמפוס ומחוץ לו. במיוחד בולטת בו הפעילות של החודשים האחרונים, והמאבקים החברתיים הקשורים במהגרי העבודה החיים בישראל ובילדיהם. בין הכתבות המופיעות בגיליון השלישי של "המאוורר":

· מאבק על הבית ביפו – ראיון מקיף עם הנא עמורי, חברת הוועדה העממית נגד הריסות הבתים, על הרקע לגל צווי הפינוי וההריסה, על המאבק נגדם, ועל עשור שביעי של עקירה, נישול והתנחלות ביפו.· יחד נגד גירוש העובדים והילדים – ליאת קדושים כותבת על המאבק בגירוש ובמדיניות "הדלת המסתובבת", בצל ציד האדם ברחובות. · עורכות במצוד – ראיון עם מהגרות עבודה פיליפיניות שהקימו עיתון בישראל, ונרדפות ע"י משטרת ההגירה.· האסקואליטה: כוחה של קהילה – ליאת צ'רוונגורה כותבת על פרוייקט קהילתי ייחודי של קהילת מהגרי העבודה הלטיניים בישראל.· עובדות ללא זכויות – גבריאל בורדון כותב על הניצול הקיצוני של מהגרי עבודה כעובדים חסרי זכויות, ועל שיטת "הדלת המסתובבת".· הפרטת המעונות – אור קומאי ורועי בל כותבים על המיזם המשותף של אוניברסיטת תל אביב ואגודת הסטודנטים, ועל הקורבנות שלו, הסטודנטים שנזרקים מהמעונות.· מתאגדות ומנצחות – דני סלוצקי כותב על התארגנות מטפלות המשפחתונים, על המאבק המשותף של עובדות ערביות ויהודיות, על ההצלחה, ועל המשך הדרך. נשמח אם תקראו את העיתון – ותעבירו הלאה לחברים!

נשמח עוד יותר אם תצטרפו אלינו. כתובת המייל שלנו: solidariut@gmail.comעוד על "סולידריות" אפשר לקרוא באתר שלנו: www.solidariut.org