Translation

Exchange Rates

يونيو 14, 2022


דולר ארה"ב 3.446 0.17%
אירו 3.594 -0.13%
דינר ירדני 4.860 0.17%
ליש"ט 4.172 -0.51%
פרנק שוויצרי 3.466 0.12%
100 ין יפני 2.567 0.40%

Data courtesy of Bank of Israes

יחסי אדם-סביבה בתחרות צילום

هيئة التحرير, 28/11/2009

בתחרות צילום "ישראל בעין גיאוגרפית" מוזמנים תלמידי החטיבה העליונה לתעד מנקודת מבט אישית את יחסי האדם עם הסביבה מרלן-אביבה גרינפטר - אפוק טיימס

אחד מהצילומים מהתחרות הדיגיטלית – צילום: איגוד האינטרנט הישראלינפתחה תחרות הצילום הדיגיטאלית "ישראל בעין גיאוגרפית" שמארגנים משרד החינוך - הפיקוח על לימודי הגיאוגרפיה - בשיתוף עם איגוד האינטרנט הישראלי ומיזם "פיקיוויקי" - מאגר התמונות של ישראל (www.pikiwiki.org.il ).

התחרות מיועדת לתלמידי כיתות י'-יב'.

נושאי צילום מעולם הסביבה

מטרת התחרות היא לעודד את התלמידים להתבונן ולהכיר את יחסי הגומלין בין האדם לסביבה מנקודת מבטם האישית, זאת דרך עדשת המצלמה.

ביןנושאי התחרות: תופעות פיזיות, צורות נוף, תופעות אקלימיות, תופעות אנושיות (יישוביות, דמוגראפיות ), צורות ישוב, פרויקטים תחבורתיים ותופעות הקשורות לאיכות הסביבה ו/או לשמירתה.

תחרות דיגיטלית

אחד מהצילומים מהתחרות הדיגיטלית – צילום: איגוד האינטרנט הישראליהתחרות תתנהל כולה באמצעות האינטרנט ואין צורך לשלוח צילומים. משתתפי התחרות יעלו את התמונות שצילמו לאתר פיקיוויקי תחת התגית "בעין גיאוגרפית". תחילה יבחר צוות שופטים את התצלומים שיעלו לשלב הגמר מבין התצלומים שפורסמו בפיקיוויקי.

בשלב שני התצלומים שעברו לשלב א' יוצגו באתר של משרד החינוך, הפיקוח על לימודי לגיאוגרפיה, כתערוכה וירטואלית. בחירת התצלומים הזוכים תיעשה בשילוב של הצבעה וירטואלית וניקוד שיינתן על ידי צוות שופטים. הזוכים בשלושת המקומות הראשונים, יקבלו פרסים בחסות איגוד האינטרנט הישראלי ואילו כל המשתתפים בתחרות יקבלו תעודות הוקרה.